Synesis Poslovni software za rad u Windows okruženju

  • FINA B2B sustav za slanje eRačuna

    U Synesis je dodana mogućnost slanja eRačuna putem FINA B2B sustava. Za razliku od FINA B2G sustava koji je namijenjen samo za slanje računa obveznicima javne nabave, B2B sustavom se eRačuni mogu slati svim registriranim poduzećima i obrtima u Hrvatskoj, kao i obveznicima javne nabave. Za spajanje na sustav potreban je aplikacijski potpisni certifikat, koji

Najsvježije informacije

Uvijek smo ažurni. Pratimo sve zakonske izmjene i u što kraćem mogućem vremenu ih donosimo u program. Sve za Vas.

Više...

Synesis - Kako ga naručiti

Novi korisnici
Donesite pravu odluku!
Ukoliko još do sada niste korisnik našeg programa, preporučamo da prije odluke o kupovini dođete na prezentaciju kod nas.
Cilj prezentacije je ustanoviti vaše potrebe i utvrditi u kolikoj mjeri naš program udovoljava vašim zahtjevima. Ovo se posebno odnosi na moguće specifičnosti vašeg poslovanja, koje možda nisu obuhvaćene programom.

Program Synesis je standardni proizvod, namijenjen širokom tržištu i nije moguća njegova naknadna modifikacija prema potrebama pojedinog korisnika. Vaše želje i prijedlozi uvijek su dobrodošli – na temelju njih program se stalno mijenja i razvija. Ali u program se ugrađuju samo ona svojstva koja imaju potencijalno veći broj korisnika i čija ugradnja neće nanijeti štetu već postojećim korisnicima.

Stoga je vrlo važno da tijekom prezentacije – razgovora utvrdimo eventualna odstupanja programa od vaših zahtjeva kako biste ih bili svjesni prije odluke o kupovini.

Prezentacija se održava u našem prostoru, uz prethodnu najavu. Ako želite dogovor za prezentaciju, nazovite telefonom i dogovorite termin.

Dosadašnji korisnici

Ukoliko već koristite ili poznajete naš program i znate što želite naručiti, narudžbu nam možete poslati mailom ili faxom ili naručiti direktno preko stranica www.pupilla.hr Na ovaj način možete naručiti i program i nadogradnje programa na aktualne verzije.

Kontakt i podrška
Kad se stvari zakompliciraju…

Svojim korisnicima u suradnji sa Pupilla d.o.o. pružamo besplatnu podršku korisnicima putem e-mail i/ili telefona. No, prije nego što nas nazovete ili pošaljete upit mail-om, pokušajte odgovor na svoje pitanje pronaći na ovim stranicama. Ovo posebno vrijedi u situacijama kad nas je teško dobiti na telefon zbog zakonskih promjena koji uvijek za posljedicu imaju veliki broj upita od strane korisnika.

Stranica sa dodatnim uputama...

Cjenik i narudžba

Niže su navedeni prijedlozi paketa modula prema djelatnostima, za lakši odabir. U svaki je moguće dodati ili ukloniti i druge module. Neki od njih su povezani kao npr. Materijalno i Normativi, dok su drugi slobodni.Uz svaki modul pogledajte opis za više informacija. Za eventualne dodatne upite slobodno nam se javite!

Pomoć i podrška - instalacija programa

Instalacija nove verzije programa

Pupilla d.o.o. gotovo svakodnevno usavršava i mijenja program. Ponekad se radi o ispravci programske greške, a ponekad se dodaju neka nova svojstva, izvještaji i slično…

U većini slučajeva, radi se o izmjenama koje se odnose na specifične detalje koji za većinu korisnika nemaju značenja, tako da zaista nije neophodno instalirati svaku novu verziju koju nađete na našim stranicama.

U određenom broju slučajeva radi se o dopunama programa s novim funkcijama koje nisu bile moguće odmah prvog dana prilikom puštanja u prodaju nove verzije. Na primjer, nova verzija Plaća bila je puštena u prodaju već 2.1.2010. godine, a Porezna uprava je objavila izgled nove datoteke za slanje IP obrasca na mediju tek 12.1.2010. U tom slučaju, mi smo 13.1.2010. objavili novu verziju modula plaća koja je sadržavala i novu datoteku za slanje IP obrasca na mediju.

U svakom slučaju, ako imate neki problem u radu s programom, prvo preuzmite zadnju verziju programa s naših stranica, jer je problem vjerojatno već otklonjen. Ako nije, onda nas kontaktirajte za pomoć.

Imam više računala koja rade u mreži. Da li novu verziju programa treba instalirati na sva računala?

Ne treba. Novu verziju programa (kao i novu licencnu datoteku) treba instalirati samo na glavno računalo (server). Ostala računala će automatski imati pristup novoj verziji.

Naručili smo nove module i vi ste nam poslali novu licencnu datoteku, ali do danas još nismo dobili i novi program.

Elektroničkom poštom se šalje samo nova licencna datoteka, a zadnju verziju programa treba preuzeti preko funkcije F3-knjige – Instalacijanovije verzije programa

Instalirali smo zadnju verziju programa i snimili zadnju licencnu datoteku koju ste nam poslali. Još uvijek u programu nemamo nove module koje smo naručili.

Nove module je potrebno aktivirati. Dakle, u svakoj knjizi u kojoj trebate uključiti novi modul u programu kliknite na gumb F3-Knjige, zatim na gumb ‘Podaci o knjizi’, pa onda na zaglavlje ‘F3-Grupe’. Otvoriti će se popis modula, u kojem je potrebno staviti kvačicu ispred novih modula koje želite aktivirati, i nakon toga pritisnuti gumb sa zelenom kvačicom. Nakon toga, program će aktivirati nove module.

Preuzeo sam novu verziju programa s vaših stranica, ali se ništa nije dogodilo. I dalje imam staru verziju programa na računalu.

Vjerojatno ste novu instalacijsku datoteku samo spremili na disk vašeg računala, ali je niste pokrenuli. Instalacijska datoteka je program za instalaciju, kojeg treba pokrenuti i instalirati.

Instalacijsku datoteku sam bez problema pokrenuo i instalirao program, ali ne mogu instalirati novu licencnu datoteku. Svaki puta kad kliknem na nju, računalo mi javlja da ne zna s kojim bi je programom otvorio.

Licnenca datoteka se NE POKREĆE ! Nju samo treba spremiti na disk vašeg računala, i to u istu mapu (direktorij) u kojoj je instaliran program Synesis.

Kad spremam novu licencnu datoteku, program mi javlja da će pregaziti staru licencnu datoteku. Hoću li u tom slučaju izgubiti stare podatke ?

Ako ste dobili novu licencnu datoteku, stara vam više ne treba. Zadnja licencna datoteka uvijek sadrži sve podatke o svim modulima koje korisnik može koristiti. Zato, slobodno pregazite staru licencnu datoteku s novom.

Instalacija nove verzije NIKADA ne briše podatke.

Prilikom pokretanja nove instalacijske datoteke, program mi javlja ‘Grešku dekompresije’.

Ova poruka se javlja kad pokušate instalirati novu verziju programa dok još netko radi u programu. Provjerite na svim računalima u mreži, da negdje još nije otvoren program Synesis.

Instalirao sam novu verziju programa i više nemam ni jednu knjigu. Svi su podaci nestali.

Novu verziju programa niste instalirali preko starog programa, nego na neku novu lokaciju na računalu( npr, na drugi disk ili u drugu mapu). To znači da u ovom trenutku imate na računalu instalirana dva Synesis-a (stari i novi) na različitim lokacijama.

Ponovite instalaciju nove verzije, ali odaberite točnu lokaciju za instalaciju. Nakon što to učinite, svi podaci iz stare verzije programa će opet biti vidljivi.

Synesis Poslovni software za rad u Windows okruženju

  • FINA B2B sustav za slanje eRačuna
    by Administrator on 16. listopada 2019 at 7:46

    U Synesis je dodana mogućnost slanja eRačuna putem FINA B2B sustava. Za razliku od FINA B2G sustava koji je namijenjen samo za slanje računa obveznicima javne nabave, B2B sustavom se eRačuni mogu slati svim registriranim poduzećima i obrtima u Hrvatskoj, kao i obveznicima javne nabave. Za spajanje na sustav potreban je aplikacijski potpisni certifikat, koji

  • Slanje putem FINA B2G sustava
    by Administrator on 25. srpnja 2019 at 11:10

    Prema informacijama koje smo dobili od FINA, za slanje eRačune javnim i sektorskim naručiteljima (FINA B2G) iz Synesisa, potreban je samo aplikacijski certifikat.  Primjer popunjenog obrasca možete naći ovdje, a prazan zahtjev koji možete popuniti je ovdje Za dobivanje certifikata potrebno je popuniti i ugovor o obavljanju usluga certificiranja koji možete pronaći ovdj

  • Slanje eRačuna putem HT EDI sustava
    by Administrator on 25. srpnja 2019 at 7:39

    U Synesis smo dodali mogućnost slanja eRačuna i putem HT EDI  sustava. Više informacija o sustavu možete pronaći ovdje, a aktivaciju usluge možete napraviti ovdje Za slanje eRačuna putem HT EDI usluge između ostalog je potreban i aplikacijski potpisni certifikat, koji izdaje FINA. Primjer popunjenog zahtjeva za izdavanje certifikata možete pronaći ovdje, a prazan zahtjev

  • Slanje eRačuna putem FINA B2G sustava
    by Administrator on 18. srpnja 2019 at 14:00

    U Synesis je dodana mogućnost slanja eRačuna putem FINA B2G sustava. Za spajanje na sustav potreban je aplikacijski potpisni certifikat, koji izdaje FINA. Spajanje na sustav fiskalnim ili certifikatima za pristup na ePoreznu nije moguće. Video sa uputama možete vidjeti ovdje Postojeći korisnici novu verziju programa mogu besplatno preuzeti ovdje.

  • SEPA – promjene od 01.06.2019.
    by Administrator on 30. svibnja 2019 at 7:46

    Od 1.6.2019. na datoteke za platni promet primjenjuju se nova SEPA pravila. U Synesis je dodan šifrarnik namjena plaćanja koje se koriste prilikom izrade platnih naloga. Pri automatskoj izradi platnih naloga za isplatu plaća i honorara program će ove namjene popuniti sam. Postojeći korisnici modula Platni promet, novu verziju programa mogu besplatno preuzeti ovdj