synesis

Synesis u oblaku? Može!

Što sve dobijem s time?

Pogodnosti rada u Synesis oblaku

Nema brige o strujnom udaru, kvaru na računalu, virusima, upadima hakera, troškova održavanja servera, nadogradnje, zamjeni komponenti, troškova struje... Također, nema ugovorne obveze, penala pri raskidu ugovora i slično. Program koristite dok Vam treba - mjesec za mjesec!

Rad kad god - od svuda

Podaci su Vam dostupni 24 sata. Radite u bilo koje doba dana, kada Vam odgovara - čak i sa više lokacija! (npr. računovodstvo u jednom, a kasa u drugom gradu... ili rad iz ureda i od kuće).

Mogućnost rada klijenata na podacima

Spajanje klijenta i knjigovođe na istu knjigu (u isti sistem - klijent ne vidi podatke drugih knjiga (kliknite naslov za detalje)

e-računi i fiskalizacija

Nudimo podršku za većinu glavnih pružatelja usluga e-računa, kao i fiskalizaciju. Podrška i za SynesisPOS (maloprodajnu kasu).

Ažuriranje programa

Tjedno ažuriramo program na aktualnu inačicu kako ne biste imali poteškoća u radu. Korisnik može samostalno ubaciti novu licencu i aktivirati nove kupljene module. Također se mogu kod nas naručiti novi moduli / nadogradnja.

Arhiva i čuvanje podataka

Podatke arhiviramo svako večer i čuvamo ih za Vas! U svakom trenutku imate uvid u arhivu! Pristup serveru je zaštićen višeslojnim enkripcijama + regionalnim zaštitama kao i antivirusnim programom, a tu je i kontrola pristupa po ip adresi.

Podrška u radu

U slučaju kvara, reagiramo odmah. Dostupni smo Vam na Viberu gdje nam možete poslati snimku zaslona uz opis problema. Dnevna podrška od 08-20h. Potruditi ćmo se da možete otvoriti pristup do servera i moći raditi na njemu u programu. Također aktivan YouTube kanal sa video uputama!

Tajnost podataka

Potpisivanjem ugovora garantiramo tajnost Vaših podataka. Primjerak ugovora potražite niže na stranici.

Lokalni podaci se ne brišu

Prilikom instalacije na server pravi se duplikat Vaših podataka. Ne brinite, Vaši lokalni podaci se NE brišu, uvijek možete lokalno pogledati stare godine

A što ne dobijem?

Ne dajemo knjigovodstvene savjete

niti pomoć oko istoga, ne učimo Vas npr. "Što je 220 konto a što 120?" Ne nudimo pomoć tipa "Nije mi sjeo jedan radnik u JOPPD, jel' bi Vi mogli pogledati zašto..."

Što naši korisnici kažu?

Preuzmite upute za podešavanje - kako se spojiti sa novog uređaja

Iako je moguće raditi sa Linux i Mac operativnih sistema preko Udaljene radne površine (Remote desktop connection instalirane iz trgovine s aplikacijama) tehničku podršku za istu nažalost nismo u mogućnosti pružiti. U većini slučajeva radi sve, no mogući su problemi sa pisačima…

Preuzmite program za ispis, spremanje i slanje pošte sa servera