Pomoć i upute

Problemi sa slanjem e-pošte

Da biste mogli poslati e-mail, potrebno je da je program podešen prema firmi preko koje se spajate na Internet, te da je u Šifarnicima pod Postavkama pisača odabran FreePDF pisač (koji mora biti pravilno instaliran u Windowsima).

Ukoliko imate problema sa slanjem e- pošte provjerite stanje stvari sljedećim redoslijedom:

  1. provjerite e-mail adresu na koju šaljete, jeste je dobro upisali
  2. Provjerite možete li iz programa nekome drugome poslati mail?
  3. Provjerite imate li ispravno podešen PDF pisač (probajte stisnuti Ispis, pa spremi kao PDF i onda ga otvoriti)

Iz glavnog izbornika odaberite Šifarnici i postavke

  1. Odaberite odjeljak  E-mail & Ftp
  2. Provjerite da su tamo upisani svi podaci :
  • Adresa pošiljatelja – to je Vaš e-mail
  • e-mail korisničko ime (ime koje ste dobili od Vipa, T-com ili…) npr. tsokolxx
  • e-mail lozinka (koja ide uz to ime)
  • e-mail broj priključka (uz ime i lozinku)
  • AKO NE ZNATE GORE NAVEDENE PODATKE, ZOVITE SVOG OPERATERA
  • mail server – to je server firme koja vam pruža uslugu spajanja na Internet – obično su to sljedeći serveri:
  • mail.t-com.hr (ako spajanje na Internet ide preko T-coma)
  • mail.vip.hr (ako se spajate preko Vipa)
  • mail.iskon.hr (za Iskon korisnike)
  • mail.tele2.hr (za Tele2 korisnike)
  • mail.optinet.hr (za Optima korisnike)
  • mail.cmu.carnet.hr (Carnet korisnici)
  • mailmetronet.hr (Metronet korisnici)
  • ili neki drugi…

Ako i dalje ne ide, zovete firmu preko koje se spajate na Internet i pitate zašto se ne može aktivirati  slanje maila preko smtp servera, te koji je Vaš. Tada provjerite da li je isti upisan u program.

Nakon toga mora ići.

Eventualno na formi slanja pošte, skroz na dnu imate “koristi stari način slanja…”  – stavite kvačicu – > privremeno radi.