Da biste mogli poslati e-mail, potrebno je da je program podešen prema firmi preko koje se spajate na Internet, te da je u Šifarnicima pod Postavkama pisača odabran FreePDF pisač (koji mora biti pravilno instaliran u Windowsima).
Ukoliko imate problema sa slanjem e- pošte provjerite stanje stvari sljedećim redoslijedom:
- provjerite e-mail adresu na koju šaljete, jeste je dobro upisali
- Provjerite možete li iz programa nekome drugome poslati mail?
- Provjerite imate li ispravno podešen PDF pisač (probajte stisnuti Ispis, pa spremi kao PDF i onda ga otvoriti)
Iz glavnog izbornika odaberite Šifarnici i postavke
- Odaberite odjeljak E-mail & Ftp
- Provjerite da su tamo upisani svi podaci :
- Adresa pošiljatelja – to je Vaš e-mail
- e-mail korisničko ime (ime koje ste dobili od Vipa, T-com ili…) npr. tsokolxx
- e-mail lozinka (koja ide uz to ime)
- e-mail broj priključka (uz ime i lozinku)
- AKO NE ZNATE GORE NAVEDENE PODATKE, ZOVITE SVOG OPERATERA
- mail server – to je server firme koja vam pruža uslugu spajanja na Internet – obično su to sljedeći serveri:
- mail.t-com.hr (ako spajanje na Internet ide preko T-coma)
- mail.vip.hr (ako se spajate preko Vipa)
- mail.iskon.hr (za Iskon korisnike)
- mail.tele2.hr (za Tele2 korisnike)
- mail.optinet.hr (za Optima korisnike)
- mail.cmu.carnet.hr (Carnet korisnici)
- mailmetronet.hr (Metronet korisnici)
- ili neki drugi…
Ako i dalje ne ide, zovete firmu preko koje se spajate na Internet i pitate zašto se ne može aktivirati slanje maila preko smtp servera, te koji je Vaš. Tada provjerite da li je isti upisan u program.
Nakon toga mora ići.
Eventualno na formi slanja pošte, skroz na dnu imate “koristi stari način slanja…” – stavite kvačicu – > privremeno radi.